Friday, December 31, 2010

Last day of 2010~

在最后的这一刻,你会想起谁?又想与谁共渡呢?
一年有两个重要的日子,第一:生日;第二:一年的最后一天,
今年,我的生日选择了与他共渡;今天,我则选了与爸爸和妈妈共渡。
心里像似空空的,什么都没有,我只有jasad留在这,我的soul不懂飘到哪里了?
其实,今年的得,多于失,但为何现在的我,只剩下驱壳?灵魂啊灵魂,何时才归来?
开心不起来,想哭则没泪流,就这样,像个zombie~
I miss my doggie out of sudden, as YY said the doggie can accompany me whenever I think of him~ How nice if the doggie is with me now! What I have is only those cute soft toys sharing my joyfulness, sadness, bitterness and laughter especially when my tears drop in the middle of the night!

No comments:

Post a Comment